espati.lv

Kā nomierināt nervus minūtes laikā

Kā nomierināt nervus minūtes laikā

Autors: redakcija, espati.lv
Foto: shutterstock.com
2009. gada 4. februāris

>   Izdrukāt
>   Nosūtīt
Randiņš ar sapņu vīrieti jau pēc stundas, publiska uzstāšanas 300 cilvēku priekšā vai gadsimta strīds ar vīramāti? Kā gan var nenervozēt? Ļoti vienkārši, jo pastāv veseli trīs droši veidi, kā nomierināties minūtes laikā.

1. Baltais ūdens
Lai ātri nomierinātu savus nervus, talkā būs jāsauc sava iztēle un vizuāli tēli, jo tieši ar redzes palīdzību mēs saņemam lielāko informācijas daudzumu par apkārtējo pasauli. Zinātnieki apgalvo, ka labāko vizuālo tēlu kopums nervu nomierināšanai ir balta gaisma un ūdens. Apsēdies, normalizē elpošanu, aizver acis un iedomājies vēsu baltu ūdeni (baltu nevis caurspīdīgu). Iedomājies kā baltais ūdens no tavas galvas virsas sāk tecēt pa ķermeni uz leju. Baltā, vēsā ūdens straumītes skalo tavas acis, lūpas, krūtis un plecus. Jau pēc mirkļa baltais ūdens pārklāj visu tavu ķermeni … Izbaudi ūdens dāvāto vēsumu aptuveni 30 sekundes. Pēc tam stādies priekšā kā baltais ūdens lēni noplūst pa tavu ķermeni un aiztek nelielā bedrītē grīdā. Skaidri iztēlojies šo bedrīti, jo šajā brīdī tur aizplūst visi tavu uztraukumu iemesli un problēmas.

Dziļi ievelc elpu un atver acis.

2. Kakla masāža
Atrodi sev nedaudz laika, lai uz minūti ieslēgtos vannas istabā. Atpogā blūzi un atbrīvo kaklu no šalles vai lakata (ja tādu valkā). Samitrini rokas vēsā ūdenī un lēni, nesteidzoties pieskaries savam kaklam. Maigi un viegli masē  kaklu, lēnām palielinot spēku. Aptuveni pēc 40 sekundēm tavi pirksti masē kaklu ar maksimālu spēku, pēc kā lēnām un vienmērīgi samazini pielietoto spēku līdz viegliem pieskārieniem. Masāžas nobeigumā kaklu vēlreiz nedaudz apslaki ar vēsu ūdeni.

3. Dvieļa izgriešana
Dziļi ievelc elpu un paņem rokās gabalu rupjas drēbes (vislabāk šeit derēs biezs frotē dvielis). No visa spēka saspied dvieli un sāc griezt, gluži kā izžmiegtu ūdeni. Svarīgi lai dvielis šajā brīdī būtu sauss. Izgriez dvieli no visa spēkā. Aizspied acis, sakod zobus un savelc visus ķermeņa muskuļus (šajā brīdi tev jābūt maksimāli sasprindzinātai). Tad strauji atlaid rokas, ļaujot dvielim nokrist uz grīdas un izbaudi pilnīgu atslābumu.

Izmanto šos trīs vingrojumus un iegaumē, ka pasaulē pastāv ļoti maz lietu, par kurām tiešām no sirds vajadzētu uztraukties, jo nervu šūnas taču neatjaunojas.

Saistītie raksti

Psihologs, psihoterapeits, psihiatrs – kas viņi tādi ir?

Brīvais darba laiks bojā attiecības?

TOP 5 profesijas, kuras slēpj visvairāk STRESA

DEPRESIJA – pazīmes, cēloņi, risinājumi

7 veidi, kā tikt galā ar STRESU



Pastāsti draugiem: draugiem.lv twitter.com twitter.com

> Komentēt

Maigums, 2009. gada 4. februāris, 14:15

....un vēl der aiziet izčurāties!:) Nopietni!

Ziņot par nekorektu komentāru
zemuudene, 2009. gada 16. februāris, 19:30

man tieši pretēji, ja aizeju izčurāties, vairs nevaru sakoncentrēties. Ja nčurāju, tad pēc tam varu kalnus gāzt, jo uztraukums pāriet, tiklīdz sākas atbildīgais process - runāšana, eksāmena likšana utt.

Ziņot par nekorektu komentāru



kontakti    |    reklāma    |    espati.lv    |    kļūsti par autoru    |    saistību atruna